Helgen

I torsdags spenderade vi en heldag på köpis. Vi inhandlade mycket till dekorationerna till bröllopet och även vin/vattenkaraffer. Och även 60 st knoppalakan... Kändes pinsamt. Och när vi kom till kassan satt det en grinig kärring där som insisterade på att räkna alla?! Suck.
I fredags var jag ledig och var en snabbis till Gävle. På kvällen kom Madde,Fredde&Folke på trerätters middag.
Till förrätt åt vi antipasto, huvudrätten var ryggbiff med coleslaw & grillade grönsaker och efterrätten var creme brulee med fransk maräng! Det var toppen om jag får säga det själv ;)
Lördagen var otroligt slö. Fredrik sov över 12 timmar och sedan kickade han aldrig igång och jag var sympatislö,vi såg serie efter serie och vid 22 kom vi ut på en liten promenad. Jag somnade inte förrän 02.30 trots att jag bara sovit 5 timmar natten innan men jag är ju van att slösa med energi på dagarna ;)
Söndagen bestod av ett gymbesök, solning och en liten fisketur men jag somnade i båten haha. Sovit 11 timmar på 2 dygn, van att sova minst 9 timmar varje natt :P
 
Måndagar har blivit min pysseldag inför bröllopet. Idag hämtade jag äntligen ut 2 av 3 ringar och kom en bit på vägen i frågan om bröllopstårta. Jag hade ju tänkt bara själv men har insett att jag kommer vara stressad nog och jag vill inte lämna över halva jobbet till låt oss säga mamma eller svärmor.
Jag har även köpt örhängen. Men skor?! Hur jävla svårt ska det vara?
Min klänning är ju för lång och den ska kapas när jag hittat skorna jag ska ha. Hittar verkligen ingenting som jag passar i (har små men breda fötter) som är bekvämt OCH snyggt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0