Fullt upp

Denna vecka startade dubbelsommaren. Jobbat 2 dagar&2 nätter. Lagom start.
Imorgon börjar den tyngsta perioden på hela sommaren, från måndag 16/6 till fre 27/6 jobbar jag 4 dagar&7 nätter och är ledig EN dag. Ja ni hör ju att det inte riktigt går ihop. Som tur är kommer Fredrik vara borta andra veckan och vädret ska bli skit så det är bara att köra på. Jag tänker sällan på hur jobbigt det ska bli utan på något roligt i framtiden,små belöningar. Imorgon ska jag till sömmerskan, på torsdag är jag ledig,jag väntar på ett stort paket från HM,jag kommer få sova länge varje dag ;) och om typ 2 veckor blir vi moster&morbror igen.
 
Typ varje vecka får jag höra "hur orkar du?" ang pendligen och de tycker att jag är konstig som inte tycker att det är jobbigt och de blir nästan irriterade,de vill att jag ska lida. 
Men hur ska jag då stå ut om jag ska tycka att allt är så jävla jobbigt?! Kommer inte må bättre av det och det kommer inte bli enklare. Jag är stolt över min positiva inställning och känner mig mentalt stark. 
Hittade 2 fyrklövrar efter nattjobbet fredag den 13:e. Kändes som ett bra tecken :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0