Min möhippa!

Igår hade jag en underbar möhippa! Tjejerna hade ansträngt sig så för att det skulle bli så personligt som möjligt och de lyckades verkligen!Vaknade av att 7 svartklädda tjejer med luvor stirrade på mig,hehe. Fick bubbel&kräftfrukost (!!!) Sen bar det iväg mot Gävle,roligt schlagerquiz i bilen. I och med min lilla "bilrädsla" (och farträdsla...) så fick jag köra gokart! Körde som en tok,älskar ju att tävla! Nöjd med en 2a plats. Sen åkte vi till min morbror där vi chillade i solen och fick sen plocklunch med mina favoriter: Kycklingvingar,ölkorv och bananchips :DJag fick måla en tavla om hur jag känner för Fredrik och fick gissa hans svar på intervjufrågor,hans svar på varför han vill gifta sig med mig var de finaste jag hört och vi blev rörda till tårar hela bunten♥ Sen skedde förvandlingen! Som schlagerentusiast blev jag Conchita Wurst för en kväll! Kände mig så jävla snygg i skägg och allt!Lammiddag och världens största drink på Metsopytomia,dans&kaffe på Söderhielmska,karaoke på Bilagan och sedan (tydligen) galen dans på Harrys (sorry brudar,noll minne från Harrys...) Kvällen avslutades med småprat bakom en korvkiosk innan jag följde med kusin Emelie hem för sömn. Varit så STÖRT bakis idag,har aldrig varit såhär dålig&svag. Men de var det värt,världens bästa dag&natt ♥ Tack tack tack♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0