Stockholm&lokal

Har varit till huvudstaden i helgen för att leta bröllopsklänning. Var in i riktiga bröllopsbutiker och några secondhandbutiker. Provade ett 10-tal men ingen var rätt,inte ens 50% rätt fakiskt... Men spets känns grymt,inte för mycket vidd och inget opraktiskt jättesläp!
Det lutar åt en klänning jag hittat på en "Kina-sida" (ehm ja det är så de kallas på bröllopsforum) som jag älskar men är lite rädd när jag hittar noll info om sidan när jag googlar på den... Hmm.
Denna var den finaste jag provade i helgen! Dock inte den rätta och det är en 32:a som inte gick att stänga i ryggen ;) Och måånga tusenlappar över budget...
 
Idag var vi till lokalen och kikade. Jag var där på Fredriks lillasysters skolavslutning 2011 och då visste jag ju inte att jag skulle ha bröllopsfest där så jag kikade inte så noga ;) Visste sen innan att det skulle bli bra men det överträffade allt! Känns så sjukt bra,stor och rymligt,bra toaletter (viktigt!!) högt till tak,grymt kök med all utrusning. Vi dukade till och med upp ett litet bord för att se hur det skulle se ut och vi känner oss tillfreds. Dock passar inte turkost som färgtema alls så nu ska vi fundera på det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0