V 22



Igår gick jag in i v 22.
Varje lördag tar jag kort,har gjort det sen vi fick reda på det,roligt att titta på sedan (och redan nu kan jag säga). Dock ser jag nyvaken och sliten ut på alla bilder för jag har gjort de direkt när jag vaknat för att inte glömma :P
Detta var första veckan jag har tydlig mage på morgonen,det har knappt synts före frukost.
Vikten stod på 2.3 kg plus från start eller 0.8 kg från inskrivning i v 10.
Känner buffar tydligt varje kväll och Fredrik har redan känt massor av gånger :) Men när någon annan än vi vill känna blir Bolla (projektnamn ;) blyg. Kan ju ha att göra med att man inte kan känna på någon annans mage hur länge som helst utan att det blir pinsamt ;)

Jag mår toppen och trivs väldigt bra med att vara gravid. Känns som att man kan bli religiös för mindre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0