Hemmaträning

En vanlig söndag med noll ärenden i stan så känns det faktiskt onödigt att åka 4 mil för att besöka gymmet i 40-60 min.Oftast blir träningen av ändå men som idag är jag glad att jag har tillräckligt med utrustning hemma för ett dugligt pass, helt klart tillräckligt jobbigt :)Idag körde jag ben i triset= tre övningar efter varandra utan vila.Jag körde 1 varv uppvärmning och sedan 3 varv,med några minuters vila mellan varven. Set 1: 15 reps benböj- 10 reps enbensmarklyft per ben- 15 reps höftlyft. Set 2: 15 reps bred böj -15 reps raka marklyft (glömde fota...) - 10 reps höftlyft med indrag på boll.
Set 3: 15 reps smal böj - 10 sidoutfall per ben - 10 enbens höftlyft.Nöjd!

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Ohh, tack för tipset, toppen att lägga till några nya övningar :)

2014-12-29 @ 16:34:47
URL: http://minafyravaggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0