Slickat tallriken

I går promenerade jag runt stan och besökte både Lidl och Ica.
7.9 km skrapade jag ihop,dock under nästan 2 timmar :P
 
Gjorde 3-rätters middag som var såå mumsig att jag slickade tallriken.. och det säger jag bara inte utan jag slickade min tallrik och sedan slickade jag Fredriks tallrik.
Tog inga bilder för jag är sååå jävla less på min kassa mobil. Betalar på den 2 eller 3 månader till sen blir det en NY. Längtar.
 
Förrätt:
Pilgrimsmusslor stekta i riktligt med smör,lite vitlök och salt&peppar samt sparris.
Huvudrätt:
Lammkotletter stekta i samma blandning som ovan: Vitlök,massa smör,salt&peppar och även rosmarin. SÅÅ GOTT! Rostad sötpotatis,palsternacka,vitlöksklyftor och paprika. Bönsallad.
Efterrätt:
Min "choklad"-agave,kakao och kokosolja.
Till denna delikata måltid drack vi vatten med limeklyftor ;) MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0