v 44,45 & 46

v 44
Måndag: Axlar&mage+ cykling 13 km
Tisdag: VILA
Onsdag: Rygg,biceps
Torsdag: Ben
Fredag: VILA Promenad 4 km
Lördag: VILA 
Söndag: VILA Promenad 6.5 km
 
v 45
Måndag: Promenad 6.5 km. Axlar,bröst,biceps,triceps och mage :P
Tisdag: Promenad 4.5 km Böj
Onsdag: Bänk
Torsdag: Prom 5 km. Mark
Fredag: Cykling 10 km
Lördag: Promenad Böj
Söndag: VILA Promenad. 
 
Planerat v 46
Måndag: Promenad Bänk
Tisdag: Promenad Mark
Onsdag: Promenad Cykling
Torsdag: Promenad Böj
Fredag: VILA
Lördag: VILA Promenad
Söndag: VILA Promenad
 
Har för första gången printat ut ett schema till mig själv. Har haft 100 scheman i huvudet. Ett 20-tal kladdade på papper eller i kalender. Nu har jag gjort tabeller,nogrann planering och tjoho vad motiverande! Som ni ser utgår jag från böj,bänk och mark. Började med att jag gjorde ett schema åt en PT-kund som vill bli stark i bänkpress. Inget mer med det. Sen en dag när jag jobbade så sneglade jag på marklyftspodiet där någon inte tagit bort sina vikter. Vet inte vad men den såg så sjukt inbjudande ut. Ni som läst ett tag vet att jag hade supersvårt med tekniken i marklyft men genom att öva öva öva så satt det,men inte så mycket mer. Har aldrig maxat i mark och kör det extremt sällan, jag har lyft 55 kg  men det är nog 1 år sedan tror jag?
Iaf, (dumdristigt-ouppvärmd,kunde ha slutat illa) marcherade jag fram till stången och plockade upp den och det gick superlätt. Räknade... 60 kg?! Men nej,jag räknade fel,det var 55 kg, och det har jag ju gjort förr. Blev så taggad och bytte om,värmde upp och körde på 70 kg,känns kuuul. Schemat jag har gjort pågår fram till jul och då är det maxtest,spännande :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0