Helg

Helgen har bjudit på fyra filmer,massa vattenmelon,en gudomlig rawkaka (recept kommer sen) och mys med Fredriks systerson och dennes föräldrar. Nu stirrar vi oss blinda på bilderna på huset och planerar&planerar.
2.5 månad kommer att rusa förbi,även om det inte känns så nu! Och från en 3a med balkong till 4 sovrum,2 allrum,2 altaner och en balkong så kommer vi ju vara en del möblemang kort ;P
Alltså min hund ♥ Har flera följare på Instagram som följer enbart pga Lill-babs,måste vara oerhört tröttsamt för dem att se bilder på mig i träningskläder i spegeln eller på "healty snacks" i väntan på en bild på min sötnos,hehe.
 
Nästa vecka bjuder på 3 jobbnätter+2 dagar,bebismys och gårdsfest i Gävle.

Kommentarer
Postat av: Malin Lindholm

Haha - nu måste jag sno en bild igen på Lill-Babs från dig. Vilken underbar huvudbild. Hon är helt ljuvlig :)

Svar: Självklart! :)
Li Skarp

2013-07-04 @ 11:51:42
URL: http://heffaklumpens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0