Helg

  I går kom jag till jobbet 11.30 och stresstränade biceps,triceps,bröst och mage. Hetsade i mig matlådan och kastade mig i duschen men kunden kl 13 kom inte... Och inte heller konsultationen 14.30... Suck! Började alltså jobba 15.15 egentligen.
 
Tog tåget till Gävle,käkade kinamat med mamma och hon skjutsade mig till Olearys där jag mötte upp Ida&Anna för att se I hate school. Kul som vanligt :)
Blev förföljd när jag gick av nattbussen.. mindre trevligt. Men det var en helt vanlig kille så han insåg vad han gjorde och gick åt sitt håll,tack och lov...
 
Idag har jag sushilunchat med Stina och hämtat hem Lill-babs ♥
Nu myser jag i morgonrocken och ska ta mig en kopp kaffe,apelsin&kiwi, helg är gött!
Fredriks fotbollslag har vunnit KM och att vara det bästa laget i kommunen kräver förstås lagfest! Själv ska jag nog festa till det med ett paket kräftor... Lyx ska de va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0