Årets första träning

Dagen började ju sådär, vaknade kl 05 och låg vaken till 06.30 ungefär, tankarna skenade så det nästan luktade bränt. Hade planerat sovmorgon till 9 men när klockan ringde ställde jag om till 10 och när klockan ringde ställde jag om till 11. Aja ni fattar,ingen morgonträning
Hade 90 min mellan kunder men lite tjatter med en kollega gjorde att 70 min för att träna,duscha och äta blir mission impossible.
Så det blev 40 min stressträning innan hemgång,ingen dusch och matlåda på bussen.
 
Årets första  träning:
-6 solhälsningar
-Stående rodd, totalt 8 set,varannan smal varannan bred.
-Rodd i TRX,4 set
-Plankrodd,5 set
-Olique crunch i TRX
-Bålrotation med skivstång
Kort men gott!
 
Matlådan smakade bra kall och under stress ;)
Svarta linser
Vitlöksstekt squash
Gul paprika
Halloumi som jag stekte i kokosolja och curry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0