V 4&5

 
Måndag: Ben+mage
Tisdag: Rygg,biceps
Onsdag: Bröst,axlar+mage
Torsdag: EGYPTEN-VILA
Fredag: EGYPTEN-Biceps,triceps+mage
Lördag: EGYPTEN-30 min vattengympa,30 min strandpromenad+Ben
Söndag: EGYPTEN-Rygg
 
Måndag: EGYPTEN-17 km cykling+bröst,axlar
Tisdag: EGYPTEN-VILA
Onsdag: EGYPTEN- 30 min strandpromenad,Biceps,triceps
Torsdag: EGYPTEN-VILA
Fredag: Tabata intervaller på rodd,Ben+mage
Lördag: Rygg
Söndag: Någon form av kardio.
 
Gymmet i Egypten hade 2 löpband,2 cyklar,1 crosstrainer,3 hoistmaskiner (gamla men hoist är ett riktigt bra märke),hantlar och en fri stång med viktskivor. Mer än vad jag behövde alltså och jag tränade på som vanligt :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0