Pigg

Låg i soffan hela fredagen och hela lördagen,magen va inte riktigt 100.
Idag mår jag dock toppen och har tränat,tvättat och ska göra matlådor snart. Annars är jag 14 år och är kär i Anton Ewald och har skrivit upp i kalendern att jag ska rösta i Andra chansen,haha.
 
Prio på gymmet idag: Rygg! +biceps och mage.
Uppvärmning: Inåtrotation + pullups i vikthiss
Utåtrotation+pullups i vikthiss
-Pullups,4 set.
-Sittande rodd,3 set
-Stående rodd pronerat grpp,3 set
-Stående rodd supinerat grepp,3 set
-Alternerande bicepscurl med 3 höjningar,4 set.
-Bamsecurl,3 set
-Enarmscurl i cc,3 set
-Enarmscurl med hantel,lätt vikt,20 reps behöver jag säga att det brann?!
-Rak Crunch på bosuboll
-Sned crunch på bosuboll
-Benrotation på balansboll
Blev ett långt pass men jag hade ju sparat på krafterna i 2 dagar ;)
 
Vet inte om det är efter krassligheten men idag kände jag mig riktigt liten och vek. Jag känner mig så tunn kroppsligt. Men jag är i början av min resa,jag vet vad jag måste göra. Äta,träna,äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0