Ben

 Fick hem Runners world idag... En av de träningstidningar jag får hem i brevlådan. I höstas fick jag hem:
Runners world
Fitness magazine (Nu Fitness lifestyle)
Body
Wellnes
Numera rullar jag bara på 2 tidningar,snart 3 ;) Spännade&lärorikt men jag måste ju veta  vad kunderna läser!
Och så är det lyxigt att prenumerera ;)
 
Hur som haver är det otroligt psykande att läsa igenom Runners world när jag bestämt mig för att pausa löpning,och JA den måste pausas nu. Kommer att springa Vårruset i maj men ingen kontinuerlig löpning förutom lite intervaller och någon kortis inför det loppet.
 
Använde energin till ett snabbt och effektivt benpass:
-Frontsquat + Overheadsquat
Lätta vikter,fokus teknik,blev runt 10 set med uppvärmning.
-Benpress,totalt 9 set med 3 olika fotställningar
-Negativa liggande lårcurl,4 set.
-Negativa bensparkar superset med rumpkickar,3 set.
-Spänsthopp med 5 kg medicinboll,4 set.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0