Mellandagarna

Ingen jul utan träning! Axlar&triceps igår och rygg&biceps idag. Bänken/racken upptagna :/
 
När jag bodde i Gävle tränade jag alltid på julafton(okej överdriften men 2007 och 2008 var jag på gymmet på julafton) också men här är gymmet stängt då.
 
Råkat vända på dygnet, somnar 02-03 och vaknar 11-12. Men imorgon ska jag jobba igen,känner lite ångest över att jag inte tog ledigt alla klämdagar... Men det är bara i morgon sen är jag ledig 6 dagar igen :)
 
I dag har jag köpt snyggaste rosa bänken, suktat efter den bra länge och nu var det rea så då slog jag till! Passar perfekt i vårt vardagsru:) 
Köpte även gummiband och en kettlebell för att utöka hemmagymmet :) Nu fattas en skivstång och en motionscykel, sen är jag nöjd ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0