Fredag

Hemmakväll med Idol och wokad tofu efter en arbetsdag och storhandling.
Inte besviken på Kevins vinst men röstade 4 ggr på Elin :P
Även sett finalen på Dessertmästarna,där är jag besviken,tycker Marie varit dryg och hejat på Sofie från första avsnittet.
Nu väntar jag in att åka in till stan och hämta Fredrik som varit på julbord med sitt jobb. Känns vuxet på nåt vis,att "åka och hämta". Vi har ju bott mitt i stan så det har sällan hänt tidigare,påminner mig om stället där jag är uppväxt (1 mil utanför Gävle,nu bor vi 2 mil utanför Bollnäs)
En annan vuxen känsla är att jag ser fram emot utmaningen med första vintern som husägare. Jag hatar som bekant snö och kyla men känner mig taggad! Nu blir den utmaningen (tack och lov..) något dygn fördröjd då Fredriks pappa plogat vår ofantligt långa uppfart med traktor,tack :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0