2013 i bilder

Januari:
Fullt fokus på den kommande Egypten-resan,var så pepp. Sämsta semestern vädermässigt men var så sjukt avslappnad och fylld men energi när jag kom hem.
 
Februari:Typ ingenting hände. Jag tränade massor.
Hade PT-kväll och var på fokusgrupp om framtid och hälsa.
 
Mars: Melodifestivalen! Röstade massor på Anton Ewald,hehe. 
Var hårmodell på Salong Donna i S öderhamn
Blev orangehårig när de blonda vägrade vara blond:
April: AMT med jobbet i Skövde,kul och intressant. 
Sista april spenderade vi i bilen letande efter Till salu-skyltar...
Maj: Varmt och skönt,premiär för träningen ute.
Överaskade Fredriks lillasyster med att ta henne till Valbo köpis när Anton Ewald var där,så rolig överaskning,även jag var glad ;)
EUROVISON i Malmö!! Så jäkla häftigt!
Jag fyllde 25 och har aldrig blivit så uppvaktad,mycket kul :) Sprang Vårruset på min födelsedag.
 
Juni:
Firar min 25 årsdag med familj&släkt.Jag börjar dubbeljobba igen. Är volontär på Schools out. Avslutar ännu en PT-grupp.
Lille Folke födds 
OCH VI KÖPER HUS :D
Juli: Dubbeljobbandet är i full blom. Lyckas trolla med dagarna jag är ledig och hinner både träna,sola,umgås och dricka vin.
 
Augusti:
Det börjar dra ihop sig för flytt och tiden går både snabbt&långsamt.
Roliga Festivalbo
Strängnäs med familjen
Hälsar på Madde,Fredde&Folke 
Slutar dubbeljobba :)
September: Slutspurten inför tillträde till huset :D Vädret var helt underbart ända in på kvällarna.
Äntligen flytt
 
Så underbart♥ Från att vi fick nyckeln tog det 12 dagar innan vi hade inflyttningsfest,hihi. Det var sjukt stressigt men vi klarade de :D
Oktober:
Vi bor in oss i huset och är mest hemma och myser.  Bollnäs Ess.
November: En månad där jag hade mycket roligt att se fram emot men det blev liksom inte så.
Min älskade hund blev påkörd av en bil och hon klarade sig inte. Otroligt tungt. Min sista bild på henne:
Saknar henne varje dag♥
Det hände mycket rolig ändå: TRX-kväll,
julbord med jobbet,mina kusiner hälsade på,inspelning av Gladiatorerna,besök av Madde,Fredde&Folke,fira delar av PT-gruppen,  
 
hårmodell igen.
 
December: Middag med släkten. Grön jul  
Massa träning:
 Så nära mitt mål på 60 kg, känns galet, älskar min starka,friska kropp!Nyår 2008 vägde jag 48 kg...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0