v 15 & 16

Måndag; Bröst
Tisdag: Ben+mage
Onsdag: Rygg,axlar
Torsdag: Biceps,triceps
Fredag: Body balance
Lördag:  VILA
Söndag: VILA 60 min promenad
 
Måndag; Morgonprom.
Löpning...
Tisdag: Morgonprom. Ben,rygg+mage
Onsdag: Morgonprom. Bröst,axlar
Torsdag: Löpning.
Fredag: Morgonprom. Biceps,triceps+mage
Lördag:  Morgonprom. VILA
Söndag: Löpning
 
Ja då sätter jag väl igång med löpningen då...Känns som att det var otroligt länge sedan jag tränade inför halvmaran och sprang 15 km relativt enkelt. Nu handlar det ju bara om 5 km så det ska nog rulla på fint även om jag bävar lite,senaste löpturen (förutom att jag sprungit till bussen en massa gånger) var ju faktiskt förra året ;)
Morgonpromenaderna är mest till för att Lill-babs ska få ordentligt med motion på morgonen och för att jag ska gå upp i tid och inte sova länge "bara för att jag kan". Men som ni som känner mig/läst bloggen ett tag så är jag väldigt morgontrött och planerar jag in 5 morgonpromenader så blir max 2 av...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0