Nästan hel!

Känner  mig nästan hell! Gör bara ont om jag vrider huvudet ned åt vänster så det är ju nnästan inget :)
Körde ben med extra tankar på hållning och vridningar,kunde tex inte ´vrida huvudet för att lägga tillbaka stången i benböj,tur att de finns spegel ;)
 
Dagens pass:
Uppvärmningsset benböj.
4 set benböj. Fan vad jag tappat! Va jobbigt med 40 kg,jag som gjorde 10a på 80 kg för typ 1år sedan...
3 set  raka marklyft
3 set adduktor (gynstol insida ;) superset med gående utfall med 10 kg i famnen.
3 set adbuktor (gynstol utsida;) superset med gående utfall med 10 kg i famnen.
4 set russian twist med lätt kettlebell
 
Kändes som en lagom början efter 7 dagars vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0