Fan

Vilat från träningen i 1 vecka och i dag fick det vara noog, Fortfarande snuvig men körde ändå.
Fick till ett bra pass men nu mår jag som en påse skit. Jag är sämre än på hela veckan,faaan.
 
De efterlängtade:
50 hopprepshopp superset med 10 armhävningar,5 set.
Lutande hantelpress superset med axelpress,4 set
Bröstflyes superset med frontlyft,4 set
Axelflyes superset med baksida flyes,4 set
Cablecrossovers,4 set.
På håll såg det ut som att jag hade lite massa men när jag kom nära spegeln kände jag mig som ett streck,.,, Strävar ju efter mer volym! Bara.att.jobba.hårdare! Ska försöka få upp lite bilder här snart,firar ju att jag tränat mig 10 kg tyngre ;D
 
Skulle åkt hem för länge sedan men ska halvtids väga en deltagar från Formtoppen!
Någon yoga blir det inte ikväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0