Gym med sällskap

Idag träffade jag på Linda  på gymmet så vi tränade ihop. Tränar ju oftast själv. Det är ju bra att jag kan träna själv och att jag kan ta i fastän jag inte har sällskap men tar ju alltid i extra när någon kikar!

Dagens:
2 min uppvärmning på crosstrainer.
-Dips. Jag kan göra 5 st fria. Det ska jag ändra på!
-Axelpress
-Frivändningar
-Flyes i CC
-Skullcrush
-Triple X
-Curl med Z-stång superset med omvänd curl med rak stång.
Sedan mage,bla brutalbänk och crunches på boll.

Nu ska min babe och jag till Ikea :)

Imorgon är det dags för Vårruset... Är inte direkt laddad,hoppas på att komma under 25 min,då får jag vara nöjd med taskiga knän :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0