v 23&24

V 23
Måndag:
Morgonprom 40 min. Lätt löpning 2.5 km
Tisdag: Morgonprom 40 min. Gym-Ben
Onsdag: Morgonprom 30 min. Gym-rygg,biceps+mage
Torsdag: Morgonprom 30 min. Prom/jogg 20 min. Kvällspromenad 45 min
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: Gym-Bröst,axlar,triceps+mage.

Springer i ett par 2 år gamla skor just nu som inte alls ger mig vad jag behöver ;) Vill helst inte springa i nåt som inte funkar men jag känner att jag tappar så mycket.
Men ska till Intersport imorgon för att "lösa problemet" med mina nya skor,hur nu de ska gå till...

Planerat v24
Måndag: Morgonprom. Gym-Ben+mage
Tisdag: Morgonprom. Löpning (med fixade eller nya skor förhoppningsvis?!)
Onsdag: Morgonprom. Gym-Rygg,axlar+mage
Torsdag: Morgonprom. Löpning
Fredag:  Morgonprom. Gym-Bröst,triceps+mage 
Lördag: Morgonprom. Löpning
Söndag: Morgonprom. Gym-Biceps,axlar+mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0