Ny vecka...

Tiden bara springer förbi... I lördags var det 1 månad kvar till Korfu! Längtar så mycket,vill börja packa nuuuu!!
Idag har jag varit ute och flängt och sovit halva dagen. Den där karamellen jag skrev om ska bara sugas på till tors eller fre sen får ni veta ;)
 
Kört bröst,triceps och axlar på gymmet... Tränar ju 2-split nu för att fokusera på löpningen men den här spliten är sååå tråkig,kanske för att jag kört den så många gånger förr... Ska fortsätta typ 2 veckor sen byter jag till framsida/baksida som jag aldrig kört förr,inga stora förändringar:
-Bröst,biceps axlar (framsida och ovansida)
-Ben,rygg,triceps,axlar (baksida)
Benen delar jag inte upp... Dels för att det verkligen inte behövs och dels för att det är onödigt att springa runt med träningsvärk hela tiden när fokus ligger på löpning.
 
Nu blir det nattjobb 21-07.
 
Titta vad jag hittade idag ;) Ovanligt va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0