Misslyckad löptur :(

Hade tidsbrist idag,1 timme på mig att springa 1 timme. Ja nu hör jag ju själv hur det låter,skulle planerat in intervaller eller nåt men jag ville så gärna göra premiärturen med mitt vätskebälte...
Började med att jag fick gå alldeles för länge,pulsklockan ville inte hitta satelliterna och gör den inte de då får man fel kilometertid om man startar klockan och det vill man ju inte :P
Men när jag väl började springa krampade magen,hann inte smälta "frukosten" ordentligt så jag satte mig ned på en bänk och drack vatten och tänkte att jag hinner nog med 5 km iaf men det fortsatte att krampa så jag gick hem ;( 12 minuter sprang jag, irriterande!
Men vätskebältet var kanon,det lilla jag sprang i de! Kändes inte alls :D
Jag köpte det billigaste på Stadium,199 kr. Perfekt på lopp,långturer och i sommar när man svettas mycket även under kortare sträckor!
 
Anledningen till tidsbristen är självklart att jag har jobbat natt och ska jobba inatt igen...
10 nätter kvar efter denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0