Men mums!

Har dille på mina proteinmuffins!!
Choklad är godast,salami&mozzarella mättar bra och är perfekt mellis och i går gjorde jag en ny smak: Naturellt protein + 1 dl kokosflingor, SÅ GOTT!
Inte behöver jag äta godis när jag har så smarriga muffins i kylen :)
 
Som sagt,busenkelt:
1.5 dl fullkornsdinkel eller något annat mjöl, men jag gillar dinkel som jag använder även till pannkaka och pizza.
1 dl valfritt proteinpulver
1 ägg
1 dl turkisk/grekisk yoghurt
1 dl fil
2 tsk bakpulver
+ VALFRIA ingredienser+ ev sötningsmedel,blanda,in i ugn 175 grader 25-35 min.
 
Har rullat på gräsmattan i solen likt en marshmallow på grillen! Vet inte om jag fick någon färg...
Nu dricker jag kaffe efter att ha slukat 2 muffins,snart ett löppass på band!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0