Nöjd ändå!

Förutsättningarna för löpning var inte de bästa för mig i dag.
Jobbat natt,sovit 4 timmar,legat i solen och sen ut och springa i ca 25 grader...
Hade bara 2 flaskor vatten i vätskebältet,skulle haft 4 eftersom över hälften gick åt att hälla det över mig :P
Det va sååå skönt och svalkade bra men det va ju så varmt så det dunstade jättefort.
Tanken var att springa 60 min men 40 min fick räcka och det är jag supernöjd med tanke på omständigheterna!
 
Ikväll är det grillnatta här i Bollnäs,stan är öppen till 23 och jag ska äta sockervadd :D
 
Nästan lila av värmen... Men efter en halvliter vatten och en sval dusch börjar jag återfå normal hudton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0