Lista

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag gick i 7an,var sjukt kaxig och hård.
Umgicks mycket med Carro och Theo. Gick på bio varje helg.
Så lycklig att jag hade bildbevis:

Jag&Theo,fy vad fula vi är.
Lägg märke till alla Fridaposters och det lilla klistermärket.

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Var nybliven sambo med Fredrik♥
Funderade och grubblade. Var orolig.
Blev klar personlig tränare :D

Fem snacks du gillar:
Krydda bananchips!!
Salmiakklubbor
Smält mörk choklad
Chips&popcorn med ostsmak
Naturgodis,typ kinamixen!

Fem sånger du kan texten på:
Alltså va? Kan det flesta jag någonsin hört.
Kan inte lyssna på musik utan att gå igenom texten i huvudet och ev översätta. Det är därför jag inte kan somna till musik. Eller lyssna på musik där texten inte riktigt stämmer eller är någorlunda logisk. Typ Winnerbäck.

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
Köpa hus.
Se till att mamma kommer till Australien.
Se till att Svante åker på Hurtigruten.
Betala studielånen och se till att Fredrik inte behöver låna om han vill plugga.
Resa :D

Fem dåliga vanor:
Petar i näsan. Mycket.
Klämmer och pillar i ansiktet.
Dålig på att stänga skåpdörrar och sen blir jag irriterad när dom står öppna...
Öh ja,lättirriterad.
Är en slarver som hatar att städa och diska...

Fem saker du gillar att göra:
Träna
Shoppa,de va så länge sen nuuu ;(
Äta god mat i grymt sällskap
Resa
Pussas

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:

Något med axelvaddar.
Lårhöga stövlar
Hudfärgat
Kortärmad bolero,som slutar på halva överarmen.
Hatt.

Fem favoritleksaker:
Dator: Bloggar!
Telefon: Sms!
Tv: Serier!
Sällskapsspel
Härmar Madde och skriver hunden♥







Kommentarer
Postat av: Madelene

Du skulle ju vara skitsnygg i hatt! Älskar bilden på dig och Theo, helt fantastisk. Ni är så snygga.

2012-01-24 @ 18:18:05
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0