Nya upplägget...

Ja vilken jäkla fuskis jag är... Vilovecka vilket skämt.
Vill ju inte vila! Haha.

Det nya upplägget,kommande 8 veckor:
Ben+mage
Rygg+axlar
VILA
Löpning
Bröst+triceps+mage
VILA
Biceps+löpning
Och så rullar det på med vila var tredje dag! Tungt tungt ska de va!
Egentligen borde jag skrota löpningen och fokusera på styrketräningen med löpning är så jäkla kul och jag "vågar" inte sluta :P Kondition är en färskvara och 8 veckor är en jävligt lång tid i cardiovärlden.

Dagens pass:
5 min trappmaskin
-Benböj i smith, 6 set ink uppvärmning
-Benspark, 6 set.
-Utfall med viktplatta i famnen och ett ben på bänk superset med hopp på stepbräda-Svettigt!
-Benpress, droppset.
-Sidoplanka 4 set,raka crunches med viktskiva 4 set,fällkniv med pilatesboll 4 set.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0