Ångrar inte

Blev sent med kusinerna igår. Fredrik&Lillbabs åkte hem och vi stannade hos mormor,drack lite vin och avslutade med en drink på All Star. Blev lugnt men sent,så idag är jag trött.
Men så sugen på att träna ben så jag taggade till,tog en tight (PW) och kom iväg.
Det är ju faktiskt så att jag ångrar aldrig pass jag gör,snarare passen jag inte kör.
Blev hur grymt som helst iallafall :)

BEN:
5 min trappmaskin.
-Benböj i smith,5 set.
Jävla fristång att vara poppis.
-Utfall på låda
-Vadpress med egen kroppsvikt (andra gången i mitt liv som jag kör vader)
superset med
-hopp på låda-svett.
-Benspark
superset med
-Lårcurl,2 set.
-Benspark fokus exentriska fasen,2 set
-Lårcurl fokus exentriska fasen,2 set.
-Benpress,droppset
20 min trappmaskin.

Ikväll ska vi städa källaren... Inte min typ av lördagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0