På resande fot...

Igår fick jag två sms om utgång i Påsk... Funderade men troligen inte,behöver ladda batterierna och inte RESA. När man bor så långt bort från jobbet som jag gör så måste man ibland påbörja resan dagen innan... Ett jävla flängande.
Såhär har det sett  ut:
Lördag: Ledig (men inte resfri)
Söndag: Jobba
Måndag: Jobba
Tisdag: Jobba
Onsdag: Ledig (men inte resfri) <----Idag
Torsdag: Jobba
Fredag: Jobba
Lördag: Ledig (RESFRI)
Söndag: Ledig (men inte resfri)
Måndag: Jobba
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobba
Torsdag: Ledig (RESFRI)
Fredag: Jobba

Så jag stannar HEMMA i helgen.
Igår stod en tågvärd och glodde på mig innan hon skulle gå av i Tierp.
Jag höjde vänligt på ögonbrynen i stil med: Vad är det?
Du ser trött ut!
-Lång dag... (Åka hemifrån 08 och komma hem 23,jobba+2 träningspass,klart jag är trött...)
Var ska du?
-Bollnäs
Ja men då ska du ju byta i Gävle,passa på att sova,Gävle är ju sista hållplatsen.

JO tack jag vet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0