GULD

Mycket mycket stolt över mitt ursprung ikväll,BRYNÄS har vunnit SM-GULD i ishockey!!
Vilken guldstad,först vann SAIK  SM-guld i bandy och nu Brynäs :)

Minns när Brynäs vann sist. Jag var 10 år och gick i 4an på Strömsbro skola. (Hejade på Djurgården för att min pappa kommer ifrån Stockholm och han hejade självklart på DIF och jag ville ha pappas bekräftlse)
Ove Mohlin som spelade med BIF då brukade komma och hämta upp sin son Emil (som spelar nu) på lekis och det gick som en löpeld när Ove var på skolgården och han hade en klasse ungar runt sig som ville ha autografer.
Jag var inte intresserad då och jag är inte så intresserad nu,en så kallad medgångssupporter kan man väl säga men fan vad grymt!!!!!! GULDSTAD!
Gävle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0