siffror

Vägde mig på Tanita-vågen på jobbet idag. Blev positivt/negativt överaskad. Längtar efter hårdkörning på gymmet,känner mig som en myra nu... Men om 5 veckor ska jag kriga på gymmet och äta som en häst ;) En sak i taget och Hässelbyloppet kommer först!

Jag nu:
Vikt 54.7 kg
fett: 20.4 %=11.1 kg
Muskelmassa: 41.4 kg
BMR: 1330 kcal
Metabolisk ålder: 12 (?!?)
BMI: 21.4
Idealvikt 56.3 kg,mellan 21-32.9% fett= 11.6-21.4 kg fett.
Lär ju dock vara skeptisk till att jag skulle kunna vara 20 kg tyngre i fett.... Nej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mätte den hur mycke vätska du har i kroppen? för har du höga siffror på vätska så sänks fettprocenten. Inget illamenat kan bara vara bra att veta när du använder den typen av instrument, då den ger osäkra siffror pga att man som kivinna kan ha väldigt skiljda nivåer på vätska i kroppen.

2011-09-09 @ 14:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0