Off to work

Nu har jag vilat tillräckligt tycker jag men kroppen verkar inte hålla med :/
SÅ jävla tröttsamt när jag nästan aldrig blir sjuk... Nu har jag hostat i över 3 veckor och det är ingen meshosta.
Sur.

Idag ska jag iallafall till jobbet en snabbis,16-19 tänkte jag... Åker från Bollnäs 12.50 och kommer hem 22.35 :P
Tajmar inte direkt med tågen,dåligt! Har ingen hundvakt till imorgon,strul med möten och har en konsultation idag annars skulle jag aldrig åka såhär! Men ons+tors sover jag hos mamma,då blir det liiite smidigare!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Ja jag älskar dom :) fina fina dyra skor.. hihi.

Ha en fin kväll på jobbet! KRAM

2011-09-19 @ 11:55:44
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

nu var det inte riktigt de som stod i bloggen som sas... de är mer sammanfattningen av de hela. det sas saker som träffade mer, men sånt tar vi och kanske går igenom i oktober då :)

2011-09-19 @ 20:07:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0