Höst

Hoho! Varit ute på en 5.8 km promenad med Lillbabs! Skulle gå på spinning imorse men vaknade av min onda hals så det var bara ta en värktablett och tänka om,surt! Men otroligt skönt att vara ute i höstluften och få ha träningskläder på sig igen :D Även om det är sådär kul att promenera med en löptik,som ser helt förstörd ut när hon inte får kissa två droppar på varje tuva.

Nu ska jag göra massa matlådor och sen ska jag skicka sisodär 125 jobbmail.
Hösten är en nystart,hoppas att eventuella klienter också tycker det :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jaa.. å de är nått jag måste göra.

men en dejt sen ja tack :D

2011-09-20 @ 16:37:17
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0