Ångrar

Fy satan så jag ångrar att jag lät Fredrik övertala mig att hjälpa till att tvätta och vaxa bilen. 6 timmar av mitt liv som jag aldrig får tillbaka! Dötrist och jobbigt. Ingen träning,tvätt eller hemmajobb för min del idag alltså.... GRR.

Jag har aldrig gillat bullar. Min mamma är känd för sina goda bullar men jag gillar inte dom.
Idag,när blodsockret var lågt så smakade jag en av svärmors nybakta... WOW! Hur goda som helst,trodde inte att bullar kunde smaka så grymt! Förlåt mama.
.... Update; När jag går ut till Fredrik (ja jag övergav honom med vaxet) och berättar att jag gillar bullarna får jag till svar: Va?! Va? va? Det var ju typ månadens skräll!
Jag har alltså var väldigt tydlig med ett tidigare bullhat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0