Sånt som irriterat mig i veckan.

* Halstatueringar. Snacka om att göra sig själv en otjänst. U.G.L.Y.

* Stör mig på folk som alltid går runt med beskymmersrynka och halvöppen mun. Även om du inte förstår eller är förvirrad- Låtsas som att du fattar så slipper du se så dum ut...

* En unge på tåget som skrik-sjöng Bäbä vita lamm. När hon var klar skrek hon: Vad vill ni höra nu?! Hon ville uppträda helt enkelt men mamman sa inte ett ljud. Jag var 2 sek från att gå fram och be ungen hålla käft. Ja. Helt ärligt.
Hur många gånger klarar ni av att höra: Bä bä vita lamm,har du någon ullirullirull om och om igen för hon kunde inte resten av visan,detta i skriknivå.
Jag skullle allafall gått fram och sagt: Det blir ingen artist av dig om du inte lär dig texterna.

* Den dumma granngubben som helt oprovocerat säger att Lillbabs är ful/ser elak ut VARJE gång han ser henne. Vem har frågat dig?! Vad tjänar du på att säga något sånt till två av de personer som tycker att hon är finast i världen?! Dessutom har han en ful hund själv.

* Andra gråa håret hittat ;(

Bitterbitchen har rapporterat.

Kommentarer
Postat av: ulla

Nu får du sluta gnälla! Snart kanske det är du som sitter med en liten "hollywood Erika" och önskar att du har prästen i jacuzin!(möjligen felstavat) love mor!

2011-10-04 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0