Kämpar på!

Nu har jag styrketränat 4 ggr veckan i 4 veckor.
Har väl gått upp något hekto men jag har verkligen fuskat. Inte ätit tillräckligt. Men det är verkligen apsvårt att släpa 3 dagars packning+ minst 6 matlådor på tåg! Hur fan ska jag göra de? :/ Men jag ska inte skylla på pendlingen för jag har ätit som en kråka när jag varit hemma också... Jag kämpar på!

Det känns bra iallafall. Känner mig taggad som fan.
Har bestämt att köra biceps 2 ggr/veckan. På ryggpasset och biceps/triceps då förstås. Den där jävla muskeln alltså... det finns kött men ingen definition! Vill att den ska synas...


Igår gjorde jag 10 repetitioner på min egen kroppsvikt i fri benböj. Det var inga ass-to-the-grass för jag hade ingen passning men det fanns en böj iallafall ;)
Och jag hade ju ändå kört på 20kg,30,40,45 och 50 kg innan! Nästa vecka satsar jag på 60 kg ;)
TAGGAD som sagt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

haha, ass-to-the-grass :) Love you!

2011-11-18 @ 21:27:03
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0