Inspirerad!

Igår var jag&Malin på Gävletrofén och tittade&inspirerades!
Det är en tävling som anordnas av Korpen i bänkpress (män på sin kroppsvikt-kvinnor halva kroppsvikten),chins och dips. Flest repetitioner vinner! Inte mindre än 4 gamla klasskompisar från PT och hälsopedagog + min barndomsbästis syster var med damklassen (9 st totalt) så det var mycket skrik och applåder från min sida!
Verkligen inspirerad och jag kommer nog vara med nästa år.. Eller i en liknande tävling! :)

Idag åkte jag till Gävle igen för att träffa min numera fd kollega Sofie. Jag har fått hennes klienter nu när hon slutar så vi gick igenom dom över en fika. Kul kul kul&spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0