Grym helg

Fredagen började med tacofest hos Marcus och Camilla,mums!
Jag var trött och chaufför så jag chockerade mig själv genom att vara ganska tyst :P
Körde till Mehedeby genom dimman och sa efteråt:
Jag har bara gjort saker jag hatar! Inte ätit nachochips,inte druckit vin,inte ätit morotskaka och kört bil!
Haha. Men vill man vara fin får man lida pin! Bilder från photoshooten kommer inom kort.

På lördagen åkte vi en sväng till Tierp,kallt & grått!
På kvällen fick vi en underbar middag:
-Räkor & aoili
-Lammstek med palsternackspuré,potatisklyftor och sås.
-Chokladkaka med glasyr och hallonsås!
Kollade på Så mycket bättre och American horror story. Spelade spel hela natten,alla skrek rakt ut när vi kollade på klockan och det visade sig att den var 04,hade alltså spelat spel i typ 5 timmar!
Grym helg♥


Det krävs fokus för att läsa frågorna och för att lyssna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0