Vet inte.

Ganska väntat droppar typ hälften av mina festdeltagare av,mest pga jobb. Skittråkigt.
Sånt man inte kan göra något åt men jag vet att jag inte skulle tacka ja till extrajobb om jag var bjuden på en väns födelsedagsfest och sagt att jag skulle komma
(dömmer inte er på något sätt,är inte arg,jag förstår-men jag skulle inte göra så).
Vet inte om jag bara är dum då eftersom en jobbnatt är över 1000 spänn rent för mig men men.
Även familjen valde att inte komma och hälsa på. Känns ju sådär. Dock har jag haft den här känslan hela mitt liv-omtyckt men halvmobbad! Haha!

Men nu peppar jag för morgondagen :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

I know the feeling. Folk verkar ju tycka om en, men så gör folk sånt här helt kollektivt (även om de kanske inte menar det!) och man känner sig ensammast i världen helt plötsligt! :/ Hoppas du får en superdag iaf! Grattis!

2011-05-28 @ 11:07:25
URL: http://ensamiberlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Förstår dig! :( Det där har drabbat mig också, och det blir som ett slag i backen, tror folk liksom inte att det ligger någon planering och förväntan bakom? Men vi ser till att det blir en toppen kväll iaf ;) Vilket jag är säker på!!!!!! KRAM

2011-05-28 @ 11:53:12
URL: http://malamalan.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hepp !!

fröken-jagharingenfecebook hade då iaf både glömt födelsedag och fest. you need to call peopel snuttan !! :) men jag kankse kan få fira dig sen då iaf ? Kram och HIPP HIPP i efterskott? när fyller du egentligen..

2011-05-30 @ 20:22:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0