V 20&21&22

V19
Måndag:
LathetsVILA
Tisdag: Nordic power
Onsdag: Morgonpromenad. 5 km VÅRRUS-26.09 min
Torsdag: GREKLAND
Fredag: GREKLAND 30 min promenad med jogginslag. Armhävningar,utfall och situps.
Lördag: GREKLAND
Söndag: GREKLAND

V 21
Måndag: GREKLAND
Tisdag: GREKLAND
Onsdag: GREKLAND
Torsdag: GREKLAND
Fredag: Gym-Axlar,biceps,triceps+mage
Lördag: Jogg 3.7 km
Söndag: VILA

Planerat v22
Måndag:
40 min morgonpromenad+gym-ben+mage
Tisdag: Morgonpromenad+gym-rygg+biceps
Onsdag: Morgonpromenad. Jogga intervaller
Torsdag: Morgonpromenad+gym-bröst,axlar,triceps+mage
Fredag: Core
Lördag: VILA
Söndag: Jogga

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag tog inte åt mig då jag vet att du har mål i mun ;) thats why i like u. men du, seriöst. jag vill hursomhaver fira dig nu när det blev så här.. gävle snart ? PUSS

2011-05-30 @ 21:19:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0