Missförstånd

Igår ropade Fredrik från köket:
-Fan vad du har ätit av min choklad!
Jag blev rosenrasande. Jag älskar choklad men jag har bestämt att jag ska ligga lågt med sötsaker och då gör jag det hur tufft det än blir så mitt svar blev;
-Va fan är det du säger?! Hur kan du tro något sådant? Jag som sitter snällt och tittar på när du goffar! (Jag svor en del innan han fick en syl i vädret)
- Mitt proteinpulver med chokladsmak menar jag ju...
Säger han med hundvalpsblicken,stackarn. Verkligen psyko girldfriend med undantryckt chokladbegär.
Haha!

Kommentarer
Postat av: Madelene

haha, dagens bästa! Fattar ilskan, jag blir också sådär galet arg när jag blir anklagad för något som är helt fel! Haha :)

2011-05-04 @ 22:09:59
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: SaraL

haha :) kloockrent! och förstår precis

2011-05-05 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0