Fundering...

Babblar bara lite...
Har inte hört något mer från jobbet jag var på intervju för och inte för det andra jobbet jag sökte rakt över gatan.
Har alltid haft ångest för att det inte ska lösa sig med jobb. Blir ledsen och börjar fundera på fler "säkra" utbildningar men jag vill inte bli något sånt. Jag vill vill vill jobba med hälsa. Helst träning. Finns ingenting som jag lägger så mycket tid på som träning,inte bara i själva träningen utan i planering och funderingar,scheman,lösningar och ändringar.
Vill lägga all den här energin och passionen på andras träning också. Varje gång jag får minsta lilla fråga skiner jag upp och engagerar mig totalt. Vill inget annat och det känns tråkigt att det inte verkar stråla igenom i mitt CV eller på intervju... Speciellt när jag har klasskompisar som inte verkar ha någon passion för det här som får jobb direkt... MEN jag ska självklart inte ge upp. Jag ville bara gnälla lite.


.............
Fick mail om att jag inte gick vidare i anställningsprocessen.
:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för jobb?

2011-06-01 @ 19:40:07
Postat av: Malin

Nää men vad tråkigt :( Var det grannen eller jobbet söderut? KRAM

2011-06-02 @ 21:55:24
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0