Vecka 12&13

Måndag: Spinexpress (30 min) Gym- Bröst,axlar,triceps+mage
Tisdag: Morgonprom. Kardio på gymmet. 70 min promenad-5.8 km
Onsdag: Gym-Rygg,biceps+mage 63 min promenad-5.7 km
Torsdag: Morgonprom. Yoga VILA
Fredag: Kardio på gymmet 50 min promenad-4 km
Lördag: Nordic power VILA
Söndag: VILA

I tisdags blev det tidsbrist och sedan i onsdags har jag varit krasslig. Har inte haft feber eller så men känner man sig så hängig att man måste käka värktabletter är det ju ingen idé att träna. Längtar till gymmet och hoppas att jag är kry till måndag. Kommer vara i Gävle mycket nästa vecka och passa på att sova hos mamma/mormor för att spara lite cash på tågresorna.

Måndag:Gym- Rygg,biceps+mage
Tisdag: Morgonprom. Kardio på gymmet
Onsdag: VILA
Torsdag: (Gävle) Gym- ? Får se vad jag hittar på... Tycker inte att mitt gävle-gym har så mycket att erbjuda...
Fredag: (Gävle) Simma
Lördag: VILA
Söndag: Spinning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0