Nr 6- Mål med träningen

Målet med träningen varierar ju såklart efter form och säsong men något som alltid består är rörelseglädje!
Jag mår så bra av att röra på mig,tankarna rensas och jag känner mig pigg,glad och stark.

Just nu har jag ett mål på tapeten. Det är ett stort mål och namnet är ganska övergripande:
PT-kropp.
Det innebär ju en massa olika saker och flera mål men simpelt sagt: Jag vill se tränad ut helt enkelt*. För mig innebär det mer kvalité i träningen och vis åtstramning i kosten för att det ska ske.


* Jag skulle inte vilja söka hjälp av en PT som är knubbig eller är smal utan definition. Det är ju självklart en smaksak och personen kan vara jättekunnig men jag vill inspireras och veta att personen försöker leva som den lär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0