gah!!!

Efter gårdagens inlägg,tror ni inte att jag glömde att spela in Mello?!
Men ska se reprisen idag iallafall...
Det var trevligt igår,över förväntan!
Blev 2 glas vitt vin och en baileys för mig så jag är pigg efter 10 timmars sömn!
Höll i en 6 veckors bebis och det känns ingenting. Barn är nog inget för mig.

-Vi kanske ska köpa en ponny istället för att skaffa barn?
-Nej ingen ponny!
-Några illrar då?
-Jaaaaa!
På samma nivå <3

I övrigt är jag helt tokig på ungarna i lägenheten bredvid. Dom skriker exakt hela tiden. Och det är inga små bebisar utan dom är 2-3 år gamla och SKRIKER och grinar hela tiden.
Igår vaknade jag 07.30 av att båda skriker allt vad dom har. Och vänder på mig och ser att Fredrik också vaknat,han som sover igenom alllt! Snart måste jag klaga... Tycker verkligen synd om föräldrarna...

Kommentarer
Postat av: saraL

Svar: simskolan är självklart på fjärran och men har ju årskort på korpen och de är öppet till 24 så jag hinner ju dit också. jag menar bara att jag tvivlar på att det kommer finnas nå ork kvar i kroppen de dagarna. först jobba 42timmar i veckan, med ETTÅRINGAR denna gången :) och sen simskola med femåringar i två timmar direkt efter jobbet.. tror de får räcka som träning på onsdagar. Tack ändå!

2011-03-13 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0