Äntligen!!!

Fredriks morfar är här och tapetserar hallen! :D Den har varit byggarbetsplats sen i september... Inte så effektivt arbete med andra ord men nu börjar den ta form och jag är supernöjd med den silvergrå tapeten vi valde! Ska reta Fredrik lite för att han började tvivla på den :P

Jag mår bättre idag men har jätteont i halsen. Eller allt är relativt,det gör ju inte alls lika ont som när jag hade halsmandlar men det gör ont.
Ingen träning på 1 vecka nu. Känner mig avag och oanvänd. Benen blir trötta efter 3 trappor med Lillis.
OCH Lillis sen... jisses. Hon löper och har världens pms. Hon brukar inte bli annorlunda men denna gång matvägrar hon och gnäller HELA tiden. Lite skendräktig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0