V 24&25

Måndag: Spin express+gym-bröst,axlar+mage
Tisdag: Morgonpromenad 1 timme. VILA
Onsdag: Morgonpromenad 1 timme. Gym-Rygg,biceps+mage. Spin express.
Torsdag: Morgonpromenad 45 min.  VILA
Fredag: Jogga intervall "Morgonpromenad" 45 min. Gym-Ben,triceps+mage
Lördag: Nordic power. Följde med mamma till hennes gym på jobbet,blandade övningar men mest axlar och rygg.
Söndag: VILA

Planerat v 25
Måndag:
Spin express+coreexpress
Tisdag: Jogga
Onsdag: Gym-Rygg,biceps. Spinexpress
Torsdag: Morgonpromenad.  Gym-Axlar,triceps,bröst+mage
Fredag: Morgonpromenad VILA
Lördag: Promenad. VILA
Söndag: Jogga

Jobbar mån+tis,fre+lör+sön och då vill jag inte styrketräna när kroppen inte får återhämta sig på natten... Så vi får se vad jag hittar på i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0