V 28&29

V28
Måndag:
VILA
Tisdag: VILA.
Onsdag: LathetsVILA
Torsdag: LathetsVILA
Fredag: Cardio på gymmet innan stängning: 20 min stairmaster+23 min crosstrainer
Lördag:
Morgon: Nordic Power. Ev kväll: Löpning
Söndag: VILA

Jag skyller gärna ifrån mig på Fredrik. Han har semester och vi har varit med varandra varje dag och Fredrik är inte motiverad att gå till gymmet(Skulle inte jag helller vara om jag såg ut som en grekisk gud(inna) i kroppen) och jag har slackat helt enkelt. Har inte hänt på 3 år att jag har vilat 5 dagar utan anledning...

v29
Måndag:
VILA
Tisdag: Spinningexpress+gym-Biceps,triceps+mage
Onsdag: Morgonpromenad. Löpning
Torsdag: VILA
Fredag: Core
Lördag:
Morgonpromenad Gym-Axlar och bröst
Söndag: Löpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0