Sötsaker

Kesoplättar- Det perfekta efterträningsmålet?

250 gram keso (en liten burk)
2 ägg
2 msk fullkornsdinkel
1 msk fiberhavregryn
Kanel efter behag
Blanda ihop och stek med lite smör som plättar!

Nöt-och fikonbollar
(Negerbollar ;)

Mixa:
1 dl mandlar
5 torkade fikon
2 msk kakao
1 msk agavesirap
2 msk kaffe
Lite kokos
Rulla till bollar och rulla sedan i kokos! Gott,nyttigt och jag tycker att dom smakar bra likt vanliga negerbollar men det tyckte inte Fredrik ;)

"Paj"

Efter helgens svulleri låg sötsuget kvar och jag gjorde en liten fake-paj i måndags!
Tog frysta hallon som fick tina lite och sedan blandade jag kokos,fiberhavregryn och agavesirap som täckte på pajen. In i ugnen i 7-10 min sen smälte jag 25 gram mörk choklad som jag ringlade över! Yum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH kesoplättar är så gott och perfekt som mellanmål!



Tack för din kommentar! Jag är väldigt dålig på att vila emellanåt och jag vet att jag måste bli bättre på det med start idag :) Ha det fint! Kram!

2011-07-06 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0